Contact

Suntem aici pentru tine.

Ai întrebări? Vrem să te ajutăm. Lasă-ne un mesaj și revenim rapid către tine.

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as possible.

FAQs

Consultă lista noastră de întrebări frevente - FAQs 

Email 

Program de lucru

10:00AM - 16:00PM 

Întrebări frecvente

În cât timp voi primi comanda?

Toate comenzile se livrează din stoc și durează intre 1-3 zile lucrătoare, în funcție de volumul comenzilor din perioada respectivă. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare.

Cum pot urmări comanda?

De îndată ce pachetul dvs. este predat curierului, veți primi un e-mail ce conține numărul de AWB, pentru a putea fi urmărit.

Livrați și în afara țării? 

Pentru moment, comenzile se livrează doar pe teritoriul României.

Cum pot modifica o comandă?

În cazul în care aceasta se află încă în stadiul de procesare, ne puteți contacta fie prin formularul de contact sau prin e-mail la adresa contact@koji.ro pentru a ne oferi mai multe detalii. Odată ce comanda a fost expediată, nu se mai pot face modificări sau anulări. 

Pot returna produsul?

În conformitate cu articolul 16 din Ordonanță de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile calendaristice care se referă la furnizarea de bunuri care au fost desigilate după livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății (ex: prosoape de baie); Prin urmare, Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că nu se vă putea prevala de dreptul sau legal de retragere dacă produsele au fost desigilate, deoarece o nouă comercializare de către noi ar putea prezenta riscuri din motive de igienă sau de protecție a sănătății pentru consumatori.